dimecres, 18 de setembre del 2013

comencem

La Nina, dies enrera, em va comentar  que li aniria molt bé i que li seria molt pràctic  tenir a mà un blog en el que pogués consultar alguns plats senzills dels que fem a casa amb els seus "trucs".
Potser als demés també us podrà anar bé.

Us permetré a tots que pogueu dir la vostra i també posar les vostres receptes. Com ja veureu n'hi ha moltes que són de la nonna.


Intentaré fer-ho fàcil.


Les receptes tindran els ingredients però no les quantitats perquè cadascú se les adapti al seu gust





4 comentaris:

  1. Bravooooooo!!!!!!
    Jo tampoc entenc gaire com funciona el blog, però espero agaraf-li el tranquillu ben aviat per comentar i afegir!!!
    Mami, no tinc cap sopar en perspectiva, però m'anirà de conya aquest blog!!
    Perfeeeeeeeecte!!!

    PD:M'encanta el comentari de les quantitats!! Tot i que ja hem après l'estàndard: "La quantitat?; Nena, a ull!!"

    ResponElimina
  2. Sol·licito, a ser possible, les receptes de:

    1) Ou suca'mb pa.
    2) Pèsols de bossa, patates sense pelar i bacallà congelat al vapor.
    3) San Bernardo
    4) Peix rodó amb forat al mig inundat de quetxup.
    5) Fonduè.

    Gràcies.

    ResponElimina
  3. Pel concurs de cuina, faré el pastís de pernil dolç amb foie gras de la Nonna, com guanyi el viatge... prometo convidar-vos a tots a dinar!!!!! suma y sigue.....

    ResponElimina